BEGINNING



"你累積了許多飛行,你用心挑選紀念品,
你蒐集了地圖上每一次的風和日麗"

回想返我的自由行是由十幾年前開始,
當時計劃中五的畢業旅行和正值SARS後時期,
去泰國的旅行團割價機票酒店全包只需$999,
我地一行8人有男有女,諗過自由行可能會較危險,最後選擇跟團.
雖然跟團,但我地每晚都離團到夜市玩周街行,
留底好多快樂青春回憶.

這十年到過旅遊既國家城市包括
北京,上海,杭州,西安,新彊烏魯木齊,
廈門,越南,台北,東京,大阪,曼谷,芭提雅,NewYork,
HAWAII,Florida,LosAngeles,LasVegas,
意大利

旅行目的最左飲飲食食,我仲會去睇下當地獨有既風景,
時間有限,有時周圍探險比去到旅客必到點打咭更好玩.
如果你有興趣睇我既旅行遊記攻略和文藝遊分享記得FOLLOW


留言

這個網誌中的熱門文章

成都&張家界之旅 DAY1